måndag 13 oktober 2008

Skivtips sökes!

Karlsson ska köpa skivor för Karlsson är en av de få som fortfarande stödjer musikbolagens profithunger genom att då och då öka på skivsamlingen man har där hemma. Varför? Varför laddar inte också jag ner all musik som jag vill lyssna på? Svaret är enkelt, jag gillar skivor. Jag tycker att det är mysigt med skivor på något sätt och det ultimata är vinylskivor. Då snackar vi helmys men de är onekligen aningen otympliga, speciellt när man jämför med den betydligt mindre CD-skivan. Sen tycker jag också att det är snyggt med en maffig skivsamling att visa upp. Så med en överlägsen majoritet är det CD-skivor som regerar i min skivsamling och nu ska den öka ytterligare alltså. Jag ska köpa tre skivor, två av dom är redan bestämda men när vi kommer till den tredje så är frågan fortfarande öppen. Därför vänder jag mig till Dig. Har Du något tips på en sjujävla bra skiva så tveka inte och lämna Ditt förslag. Jag vågar inte lova att det blir just den skivan men däremot lovar jag definitivt att undersöka saken. Så kom igen, ös på bara!

1 kommentar:

Custard Pie Music sa...

Hej!

Gå in på http://galowspole.blogspot.com
för mer information

Custard Pie Music