fredag 2 januari 2009

Dags för KM

Imorgon gör kommunens fotbollslag upp om vilka som ska få titulera sig till kommunens bästa futsallag 2009. På herrsidan har vi två grupper där vi hittar mitt kära TIKEN i A-gruppen tillsammans med Ljusne, Marma/Mohed, Söderhamn och Wallvik. Vi hittar även ett SIK 2 som tydligen ska vara ett rent ungdomslag som ersätter Bergvik 2 i gruppen, SIK 2 står utanför tävlingen och deras matcher kommer inte att ge några poäng. Favoriter i gruppen måste väl Söderhamn och Trönö räknas som men ett varningens finger ska väl alltid ges till öststaten Ljusne. Trönö ställs i första matchen mot SIK 2 imorgon kl 09:10 för att sedan möta Wallvik 10:05 och Söderhamn 15:35 innan vi är klara med lördagen. På söndag får vi återigen kliva upp tidigt när vi möter Ljusne kl 08:00 och Marma/Mohed 09:45. Sedan blir det förhoppningsvis både semifinal och final innan vi kan lägga oss och sova och förhoppningsvis får KM-bucklan följa med oss till skogs för gott.

Vi ställer självklart upp med det starkaste laget vi har att tillgå den här helgen vilket dessbättre för laget men dessvärre för mig innebär att jag inte tar någon plats i truppen. Men jag är åtminstone en reserv av nåt slag så vem vet, det kanske blir några minuters spel för mig också. Samling kl 09 för mig och de övriga reserverna iaf.

Kom igen nu TIKEN, make me proud!

Inga kommentarer: