torsdag 8 januari 2009

Tema Musik - Psyklåtar

Det är dags att ge er ytterligare en psyklåt, det passar bra nu när jag är stressad över skolarbetet och inte hinner skriva speciellt mycket. Idag bjuder jag på punkgruppen The Toy Dolls. En grupp jag har noll koll på då Junior upptäckte dom av en slump på Deezer. Det enda jag vet är att dom gör en störtskön verson på "Duelling Banjos" som dom kallar "Drooling Banjos", att dom gärna spelar just covers, att dom är engelsmän och att dom gör s.k. psyklåtar. Denna låt ni får höra är en tvättäkta psyklåt, den är definitivt inte bra och jag vet inte ens om den ska kallas skön. Den är mest enerverande, fast på ett skönt vis. Någon som fattar? Nåja, här kommer den.

The Toy Dolls - "Florence is deaf ( but there´s no need to shout)"

Discover The Toy Dolls!

Inga kommentarer: