torsdag 15 januari 2009

Det biter i kinderna

Nyss hemkommen från stadsbiblioteket och efter en stunds övervägande med mig själv beslöt jag mig för att gå dit och tillbaka. Det var jäkligt skönt. Antagligen på grund av den temperatur vi har i Gefle idag. Just nu ligger den på -8 vilket enligt mig är en ypperlig promenadtemperatur. Inte för kallt utan så där alldeles lagom för att det ska bita skönt i kinderna. Då trivs Karlsson, då är det vinter. Sa jag förresten att jag inte har ett skit att skriva om? Sa jag det? Det har jag inte och så är det med det.

Peace!

3 kommentarer:

jansson sa...

Du skrev just om att du gick till biblioteket och att det var precis lagom kallt och att du gillar det. Sa jag det? Sa jag att du precis skrev det?

Karlsson sa...

Vad sa du att du sa, sa du?

Anonym sa...

Ja du Karlsson, du har då en konstigt läggning till det här med att det ska bitas i kinderna. Har du pratat ut med någon om det?!