torsdag 29 januari 2009

Underbart

Titta på klubbmärket här nedanför. Är det inte vackert? Är det inte så att dess prakt får dina ögon att tåras? Jo jag tänkte väl det. Det var nästan så att jag fick tårar i ögonen igår också när vi återigen pulveriserade det där äckligt vidriga laget från grannkommunen. Dom med dom fula färgerna. Pulveriserade kanske är fel ord, men jag ljuger inte när jag säger att det tillslut inte var något snack om saken. Läs om matchen här. Det var en välförtjänt seger till de gulsvarta. Varför fick jag då tårar i ögonen igår? Välförtjänta segrar mot Bollnäs upplever man väl titt som tätt? Jovisst gör man det. Men inte på Sävstaås. Där brukar man alltid få åka hem i ilska, antingen på grund av horribla domare eller på grund av ett Broberg blekare än mitt vita vinteransikte. Men igår... Haha, det var en helt sanslös glädje man kände på väg från arenan. Äntligen fick jag se en Brobergsvinst på Sävstaås. Ska jag vara ärlig vet jag inte om jag fått uppleva det förut. Kanske, men det minns jag inte. Men igår, ja jävlar. Igår fick jag det!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: