tisdag 6 januari 2009

Gästbloggare?

Har läst ett antal kändisbloggar under min tid i bloggarvärlden och har sett att vissa av dessa kändisbloggare, t.ex. Kristoffer Apelqvist, ibland låter någon annan skriva ett eller ett par blogginlägg i sin blogg. Oftast när kändisbloggaren själv inte kan skriva några inlägg under en viss tid, vid en turné eller något annat uppdrag som tar upp tiden. Nu har jag varken någon turné eller nåt annat på g men vore det inte roligt ändå att låta en gästbloggare träda in i Bullits blogg? Bara för ett inlägg? Med full frihet att blogga om vad fasen han eller hon vill så länge det inte bryts mot några lagar. Kanske någon som inte bloggar i vanliga fall? Det är ju värt ett försök. Är just Du sugen att bli denna gästbloggare så anmäl ditt intresse bland kommentarerna. Är ni flera som vill bli Bullits gästbloggare tar jag mig friheten att välja ut en av er. The race is on...

7 kommentarer:

jansson sa...

Dåligt med gästbloggare du...

Karlsson sa...

Ja du Jansson, ordet fiasko ligger nära.

jansson sa...

Jag kan ställa upp annars..

Anonym sa...

Jag ställer upp, men det är inte gratis direkt och det vet du med.

jansson sa...

Hoffmann!
Har du inte tid att blågga på din egen blågg så tycker jag inte att du ska fara runt på andras heller. Lägg energin på rätt saker! Faen!

Anonym sa...

Du ska inte Jansson vara sån. Att höja rösten hjälper inte.

Anonym sa...

Hej hej!
Jag kan ställa upp... Inte för att jag själv e super duktig på att sköta min blogg.. Och har ingen aning om vad jag ska skriva.. Men ge mig ett ämne ska du nog se att jag fixar de =)

Puss å kraaaaam =)