lördag 17 januari 2009

Dimman, here I come!

Det är lördag och Karlsson ska på fest! Jag ska återigen bege mig in i dimmornas förlovade land tillsammans med goda vänner. Vi ska fira herr Strömberg som har fyllt 25 och det ska bli jäkligt roligt. Så, nu har jag sagt det. Vore jag med i showen I mangegen med Glenn Killing är det nu Glenn skulle ha sagt: "Men det är inte därför du är här." Nej Glenn det är det inte. Jag vill efterlysa konsertsällskap igen. Sist jag gjorde det så gällde det Nashville Pussy men tyvärr krockar den konserten med Ljusnan Cup (som jag hoppas få spela) så jag tror inte att det blir något. Men det har dykt upp nåt annat, kanske rent av något bättre. Danko Jones kommer till Sverige i februari. Dom spelar i Stockholm den 26:e och i Sundsvall i 27:e. Någon som vill följa med på någon av dessa?

Inga kommentarer: