måndag 2 mars 2009

20

Jag hade stora ambitioner för denna måndag när jag hade tänkt att på allvar sätta igång med den läskurs vi startat. Men det enda jag fick ut av dagen var ett stort fiasko. Det blev inte alls mycket gjort. 20 sidor, 20 ynka sidor har jag läst och jag kommer inte att läsa en sida mer ikväll heller. Så bra gick den pluggdagen. Jag skyller det hela på Trönö, det går inte bra för mig att plugga hemma i föräldrahemmet. Det finns en lillebror, en pappa och en mamma för mycket att prata med och alldeles för många tv-kanaler att välja på. Saker som av någon anledning lätt går före studerandet. Antagligen för att det är så jävla tråkigt att plugga. Så imorgon far jag söderut igen till Gefle, där i ensamhetens lya går det lite bättre (men inte bra) att plugga så då jävlar... Eller njae, jag ska försöka iaf. Men det blir en kort sejour i Gefle, redan till helgen är jag tillbaka i skogen. Träningsmatch nummer två ska spelas.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: