lördag 14 mars 2009

Träningsmatch 3

Spelas imorgon på den allsvenska arenan Strömvallen mot Gävlelaget Huge, ett lag som till vardags huserar i division 3 där jag har för mig att dom är ett stabilt mittenlag. Ännu en tuff match alltså. TIKENs startelva imorgon är nog det starkaste vi kan ställa upp med för tillfället och ser ut som följer: Emil, Inglund, Forss, Hellbom, Stefan, Mange, Tommy, Benny, Jonas, Pelle och Wally. Bänken har jag sämre koll på men vet så mycket att jag ska vara med där iaf. Ska bli roligt att se hur vi står oss mot tufft motstånd med den startelvan vi ställer upp med, något säger mig att Huge kommer att få det svettigt också. Klockan 11 startar matchen iaf om det är någon som skulle vilja se den. Go afton!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Denka sa...

vill upplysa om att Huge spelade idag mot SFF, så kommer säkert inte med bästa laget, vilket är dåligt om det är just vad dom utlovat till er.......

O hur kan bästa laget vara, när inte Bullit lirar???

jansson sa...

Bullit är ju supersub, det vet du väl Denka! Ungefär som Solskjaer och Jansson

Anonym sa...

Som sagt; " - Dont pull any big gears about this as you usually do in these contexts"

Karlsson sa...

Du hade så rätt Denka, det var inte deras bästa lag de ställde upp med. Det kan det inte ha varit. En komfortabel 5-3 seger. Och det där med bästa laget, den frågan ställde jag mig under Ohlssons styre också :)