onsdag 11 mars 2009

Bilder från dimman

Det anordnades som bekant en lagfest för TIKEN i samband med årets första träningsmatch, en lagfest som var mycket uppskattad. Men av någon anledning tyckte lekledarna att det inte räckte med en vanlig fylla utan man ville spetsa till det lite extra. Man spetsade till det med den norska fyllan också. En fylla jag personligen har mycket svårt för men som jag slapp undan den här gången. Istället fick jag stå på sidan och skratta och det passade mig mycket mer. Jag tänkte mig att även ni skulle få skratta lite åt spektaklet. Synd bara att vissa (läs Hellbom) har svårt att hålla sig till reglerna. Lekledarna gjorde det tydligt för alla inblandade att man skulle snurra 10 varv, det struntade Hellbom i och fuskade. Antar att det var sånt man fick lära sig i Ljusne Usch...




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: