söndag 29 mars 2009

Vafalls?!?!?

Dagens nyhet, dagens nyhetsbomb som har släppts från den klaraste himmel ni kan tänka er. Håll i er för det jag nu kommer att säga kommer säkerligen få er att sätta kaffet i halsen, ramla av stolen, tappa hakan... Ja ni förstår vart jag vill komma, ni kommer att bli överraskade. Det förekommer rasism hos Sverigedemokraterna. Jajjemus kära läsare, ni läste rätt. Jag kan skriva det igen. Det förekommer rasism hos Sverigedemokraterna. Det trodde ni väl ändå inte? Radioprogrammet Kaliber har gjort en undersökning och kommit fram till detta. Vad skulle vi ha gjort utan denna avslöjande journalistik? Förmodligen skulle vi ändå veta att rasismen förekommer hos Sverigedemokraterna.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,


6 kommentarer:

Anonym sa...

Jodu, jag läste oxå om detta och blev lika förvånad som du! Tacka vet jag grävande journalistik, annars vore vi ju helt ovetandes!

Karlsson sa...

Jag är så tacksam!

Anonym sa...

Hur gick det i träningsmatch nummer 5 då?! Konstigt att du bara skriver när ni vinner? ;)

Karlsson sa...

Skadeglädje, den enda sanna glädjen Hoffmann?

Anonym sa...

Ja han nämnde nånting om det August Strindberg.

jansson sa...

Bollnässtilen! Det man inte skriver om har aldrig hänt.