söndag 1 mars 2009

Blandad kompott

Vi tog en skön seger i årets första träningsmatch. Det var inte så mycket att snacka om tycker jag, en stabil och säker 3-1 vinst mot Bollnäs. Wally satte två och Christer satte trean. Spelet såg stundtals rätt bra ut också men många fina kombinationer och Benny Guldfot kommer att bli otroligt viktig för oss i sommar. Vilken lirare. För egen del blev det ett inhopp som högeryttermittfältare med kvarten kvar och det gick väl helt ok tycker jag. Roligt att spela var det iaf. Lagfesten blev mycket lyckad den också, vilken afton vi fick med högkvalitativ underhållning i form av nyförvärvens femkamp.

Idag såg man troligtvis säsongens sista bandymatch på Hällåsen också. Västerås vann komfortabelt med 5-1 och Broberg var riktigt bleka tycker jag. Men sämst på åsen var dom inte, det var utan tvekan domarteamet med Lisell i spetsen. Fy fan vilka tomtar. Känns inte som att Broberg ska kunna vända på det här nu. Men vi får hoppas. På tisdag spelas andra matchen, visas på tv. Bäst idag var iaf badet jag tog när jag kom hem. Fräste nästan i vattnet när jag sänkte ner min frusna kropp däri. Wunderbar! Nu ska jag fortsätta att fundera, grubbla, fundera, drömma och fundera lite till. Trevlig kväll på er.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: