torsdag 19 mars 2009

Har ni precis som jag sett den här reklamfilmen och ryckts med i låten och viljat höra mer?

Jag såg den nyss igen på min kära dumburk och bestämde mig för att forska vidare, att försöka få reda på vilket band som är med i filmen och vad stycket dom framför heter. Det var ett lyckosamt sökande. Gruppen heter The Medalist och låten heter "From time to time". Och jag gillar den. Den är skönt gladpoppig på nåt sätt. Om ni vill höra hela låten och dessutom några fler låtar med dom så klicka här. Undrar om jag kan håva in reklampengar nu?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅ Jag älskar den där reklamen och låten med måste jag erkänna. Duktig du var som forskat vidare, tack så mycket! Kram

Karlsson sa...

Ibland lyckas till och med jag med saker och ting. Vassego!