tisdag 24 mars 2009

Sammanhållning

Det finns en grym sammanhållning i TIKEN nu, en lagkänsla som jag inbillar mig att det var länge sedan det fanns. Men vi visar vår kärlek till varandra på ett märkligt sätt. Vi hade en s.k. backlinjefest i lördags vilket innebar att vänsterbacken Inglund, mittbackarna Forss och Hellbom samt högerbacken Karlsson kryddat med knäskadan Nilsson samlades för att bli full. Det blev vi. Och efterfest blev det också. Där ägde följande sms-konversation rum:

Hellbom till Karlsson, kl 03:39
"Så less att jag skulle kunna spy på dig"

Karlsson till Hellbom, kl 03: 40
"Spy på du, jävla äckel..."

Hellbom till Karlsson, kl 03:42
"Jävla fan nu kommer jag å skallar dig din jävla kryptones"

Karlsson till Hellbom, kl 03:44
"Bring it on, jävla f*tta. Passar du dig inte kör jag upp din värsta i stjärten... Men då trivs du inte."

Efter denna lilla diskussion satte vi oss ner bredvid varandra och åt en varsin kebabrulle. Men jag undrar jag vad det är jag ska köra upp där bak på Hellbom? Och varför använder jag ett grovt och kränkande könsord i den ena meningen för att i den andra använde det mest barnsliga och mesiga ordet för en människas bakdel? Hur full var jag egentligen? Och är verkligen det värsta som kan hända med att få saker uppkörda någonstans att man inte trivs? fylledimman är en konstig dimma.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha... Verkar som du hade både en och kanske två promille i dig min vän=)
Grymmt ordförråd man har när man e fuller.

Anonym sa...

Hehee! Låter (tyvärr?) skrämmande likt mina fyllekvällar me tjejkompisarna...

Karlsson sa...

Tokblogga:
Men visst är det rätt trevligt ändå? :)