fredag 20 mars 2009

Träningsmatch 4

Imorgon är det dags igen. TIKEN ska möta Arbrå i försäsongens fjärde träningsmatch och återigen ska undertecknad få dra på sig den blåvitrandiga Trönötröjan. Och återigen ska jag få starta. Måste erkänna att jag är lite förvånad att få vara med så mycket, har ju fått varit med och fått speltid i alla träningsmatcher så här långt. Men tro inte att jag klagar. Tvärtom. Det är så jävla roligt att spela fotboll med Trönö nu! Hoppas verkligen att man får fortsätta visa upp sig i de kommande matcherna. Hur det övriga laget ser ut missade jag tyvärr eftersom jag stod i duschen när laget drogs. Men man kan nog räkna med att Arbrå kommer att få slita för att vinna matchen. Avslutar med att höra runt lite om det är någon som skulle vilja hitta på något imorgon? Jag står till förfogande. Trevlig kväll på er.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


Inga kommentarer: