tisdag 31 mars 2009

...

Hade min första träff med min handledare till C-uppsatsen idag. Det var inte så nyttigt och givande som jag trodde det skulle vara. Min grundtanke räcker inte till som ett vetenskapligt problem och när vi, eller rättare sagt handledaren, satt och spånade idéer var det som att få en käftsmäll. Jag har fan ingen aning om vad som ska göras, alla tankar bara snurrar i huvudet för tillfället. Det här verkar bli så mycket jävla svårare än vad jag trott och inte alls det en skoltrött Andreas behöver. Jag har mycket att fundera över, mycket att reda ut. Och det nu! Samtidigt som jag inte har någon aning om någonting. Jag kanske överreagerar nu men det känns inget vidare. Måste ta ett till snack med handledaren. Hur fan ska det här gå ihop? Jag behöver en förändring i mitt liv för jag mår inte speciellt bra nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bli din livscoach Karlsson, för jag kan nog möblera om lite här och där i människors liv. Vi kan börja med att ta bort spriten från din fester, så är nog hälften vunnit. ;)

Karlsson sa...

Nej nej, spriten är ju det ändå som får mig att glömma skiten. Ta bort allt det andra istället!

Sex and the Gävle sa...

Har du sett vår blogg?

Kanske har vi skrivit om nån du känner?

Sex, relationer och uteliv :)